Konuklarım

20 Ekim 2014 Pazartesi

Ada Evim

      Merhaba ,  Bugün size daha önce yaptığım ada evini yayınlıyorum. Burada tablonun renklendirilmeden önceki halini görüyorsunuz. İsterseniz tabloyu fotoğraflarla incelemeye geçelim .
   Burada bir eksiklik var fark ettiniz değil mi !  İki konağın arasına bir fayton çok yakışacak. Ama bu aralar onu tamamlamaya hiç fırsat olmadı. Bakalım kısmet ne zamana :) 
  Arkada , iki evin arasında peçete ve tutkal ile bir kabartı elde ettim. Renklendirildiği zaman o'da dağ olacak .

 Burada ise tablonun boyanıp ,çerçevelendikten sonraki halini görüyorsunuz.Şimdi isterseniz tabloya daha yakından bakalım .Cumbalı, balkonlu sarmaşıkları çatıya kadar uzanan bir konak. Bu balkonda çay içmek çok keyifli olacak . Hadi dostlar buyurun çaya :)




  Burada gördüğünüz bahçe bitkilerini çiçek tutkalı, buğday nişastası ve çiçek teli ile oluşturdum. arzu ederseniz daha sonra detaylı fotoğraf çekip yayınlarım. 



Ahhh komşum ahh evin camlarını açık unutmuş . Baksanıza perdeleri nasıl uçuşuyor :)  


    Bu tablomda da daha öncekiler gibi hazır malzeme kullanmadım. Genelde atık malzemeleri değerlendirdim. Mesela camlar oyuncak kutularının üstündeki kalın asetat, konakların duvarları gömleklerin içinden çıkan kartonlar, ağaç yapraklarım marangozların hızarından arta kalan talaş , bahçe duvarımın süsleri ise daha önce yaptığım takılardan arta kalan malzemelerden oluştu. Doğayı seviyorum. Atıkları değerlendirip ortaya onlardan bir güzellik çıkarmayı da çok seviyorum. O halde hadi atıklarımızı değerlendirip onlardan sanat eserleri yapalım....


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...