Konuklarım

16 Nisan 2013 Salı

İlk minyatürüm terzi dükkanı


        

               Merhaba Canlar
  Yeni yayın yapmayalı çok olmuş. Bu zaman zarfında sipariş üzerine yeni bir şeyler denedim. Biter bitmez de sizinle paylaşmak istedim..Bakalım bunu beğenecek misiniz ?
 
Altta resimlerini gördüğünüz minyatürüm yabancı bir siteden esinlenerek yaptığım ilk minyatürümdür.
    Bu yeni çalışmamı terzi , moda evi gibi tasarladım. Vitrine yerleştirdiğim mankene bir abiye elbise ile şapka  yerleştirdim. Kapısının ferforjesinden tabelasına,  içindeki dikiş makinasından dolaplarına kadar her şey benim el emeğimdir. Burada hazır hiç bir ürün yok. Hazır dolaplar, çerçeveler var . Ama ben onları kullanmayı sevmiyorum :))



ışıklandırılmış hali ile minyatürüm ...




kapağı açılmış hali ile....

23 yorum:

  1. Fundacım bunlar ne kadar cici olmuş ellerin dert görmesin canım benim.Harikasın.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim güzel arkadasim. Senin gibi hamarat birinin begenmesi beni mutlu etti. Sevgilerimle :)

      Sil
  2. inanılmayacak kadar güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Evet Funda hanım canı gönülden tebrik ederim. İlk defa yapılan minyatür anca bu kadar olur ellerinize sağlık..Olmassa olmaz dikiş makinesi, raflar , kumaşlar, iplikler gibi detayları çok güzel yapmışsınız...
    İğneden ipliğe kendi el emeğinizle ortaya şirin bir atölye çıkartmışsınız. İnşallah devamı gelir diyorum

    YanıtlaSil
  4. Özden bey sizin yaptiginiz dikis makinasi bana iyi bir örnek oldu. Su sizin mesur foreks kartonu ilk defa dolaplarin ve makinanin yapiminda kullandim. Sirada balsa agaci var.
    Minyatur yspimi hosuma gitti. Aslinda rölyef ile çok da farkli bir çalisma degil. Niyetimde bir dûkkan daha var. Bakalim kismet....

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalarınız çok harika gerçekten.Emeğinize ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende sizin deniz kabuğu ile yaptıklarınıza bayıldım.

      Sil
  6. Çalışmalarınız harika.Çok güzel olmuş.Emeğinize,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş :) Minyatür benim bugüne kadar denediğim hobilerin en keyiflisi çünkü bütün öğrendiklerimi kullanıyorum. Siz de inşallah devam edersiniz, tekrar elinize sağlık. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ebru Hanım. Tablolarımı beğenmenize sevindim. Minyatürleriniz çok şık olmuş takibimdesiniz. Allah bana sağlık verdikçe ne rölyeften nede minyatürden kopa bileceğimi sanmıyorum. Sevgilerimle...

      Sil
  8. nasıl güzel nasıl özel olmuş beğenimi tarif edemiyorum harika bir sanatınız var ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatoş Hanım. Bende severek çalışıyorum. Sevgilerimle....

      Sil
  9. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Fatma Hanım . Sizin bloğunuzda çok şık. En kısa zamanda yeniden uğrayacağım. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Çok başarılı bir çalışma olmuş Funda Hanım, tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  12. So beautiful work! Congratulations! ;)

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim seni Fundacım, bayıldım yaptığın bu güzel dükkana, benim aklımın pek almadığı bir alan bu, bu kadar küçük şeyleri nasıl çalışıyorsunuz bilmiyorum ama bayılarak izliyorum :) Ellerine sağlık, diğer yaptıklarına da bakacağım hemen :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esan' cim çok tsk. ederim .Eminim sende eline bir alsan bırakmayacaksın. Senin gibi hamarat bir hanımın yapamayacağı bir şey değil. Tekrar görüşmek üzere sevgilerimle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...